2010. augusztus 16., hétfő

Nekem számvetés, nektek meglepetés

Több mint négy éve indítottam el a Jócsont blogot, és magam is meglepődtem, milyen sokan vagytok, akiket érdekel a munkám. A kezdetek óta 86 000 alkalommal nyitottátok meg a blogot. Ha durván átlagolok, akkor ez napi 160 megnyitást jelent...ezt nem gondoltam volna azon a februári reggelen...
Vannak köztetek édesanyák, édesapák, kollegák...közös bennünk, hogy mindannyian fontosnak tartjuk a ránk bízott gyerekek képességeinek fejlesztését. Mindezt ersze játékosan, élvezetes formába öntve.
Köszönöm a sok értékes hozzászólást, a sok levelet, a sok barátot, akiket a blogon keresztül ismertem meg.
A blog indításakor egy iskolában dolgoztam, és azokat a játékokat osztottam meg, amelyeket iskolai keretek között a fejlesztőórákon alkalmaztam.
Az életem időközben új fordulatot vett. Már nem dolgozom iskolában, és a két legkisebb jócsontom sem fog iskolába járni. Szeptembertől magántanulók lesznek, és én leszek a tanító nénijük.
Így a Jócsontblog bezár, minden bejegyzés törlődik nemsokára.
Egy új blogon folytatódik a kaland.
Az új blog címe Gyereketető. Ide várok mindnekit sok szeretettel, és meglepetéssel.
Aki ugyanis rendszeres olvasója lesz a Gyereketető blognak, az ajándékot kap.
Hogy mi az ajándék, azt már az új blogon osztom meg.
Várlak!

14 megjegyzés:

  1. oh, törlődik az összes bejegyzés? :( én eddig csak figyelmesen olvasgattam az ötleteidet, mivel nem volt még kivel-hogyan kipróbálnom (még a közeljövőben nem is várható), de olyan jó lenne, ha valamilyen formában megmaradna ez a sok ötlet a későbbiekre...
    persze azért követni foglak az új blogon is ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezsti, ezen sokat gondolkodtam...egyszer már megpróbáltam bezárni a blogot, de újabb és újabb rendszeres olvasóim lettek, régebbi bejegyzésekhez szóltak hozzá, kérdeztek...nem elsz energiám ezeket kezelni, ezért döntttem így. Két hétig még él a blog, a neked tetsző játékokat addig le tudod menteni. :)
    A másik blogon is előkerülnek majd ezekből a játékokból, illetve újabbak várnak. :)

    VálaszTörlés
  3. na jóóól van, így kiegyezünk :))

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, hogy ezt törlöd. Nagyon sok hasznos dolgot gyűjtöttél össze itt. de majd az új helyen....

    VálaszTörlés
  5. Szerintem azért az eddig munkádról egy laza mentést megejthetnél előtte.Így mégiscsak meglesz a későbbiekre nézve... bármiért kelhet bármikor..

    VálaszTörlés
  6. Természetesen lementettem az egészet. :)

    VálaszTörlés
  7. Rozandi, a legjobbak biztosan előkerülnek a másik blogban is.

    VálaszTörlés
  8. Én is nagyon sajnálom, hogy megszűnik az oldalad. Nagyon jó ötletek voltak benne. Mindig szívesen olvastam és gyűjtögettem. Még nagyon picik a gyermekeim, de tanítok gyülekezetben (bár most ez is abbamaradt egy kis időre a baba miatt), és mindig jó ötletet lehet(ett) itt találni.
    Remélem a folytatást.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sajnálom, hogy törlöd, rengeteg kincset halmoztál itt fel, amit nem győzök ajánlgatni tanár kollégáknak,tanárszakos-tanító hallgatóimnak és szülőnek készülő barátoknak. Biztos nem maradhat? Még akkor sem, ha mondjuk felírod az oldal tetejére, hogy hol lesz az új blog, itt tiltod a kommentelést és leveszed az e-mail címed? hm?
    Kíváncsian várom az új blogot és köszönöm az eddigieket! :)

    VálaszTörlés
  10. "egyszer már megpróbáltam bezárni a blogot, de újabb és újabb rendszeres olvasóim lettek, régebbi bejegyzésekhez szóltak hozzá, kérdeztek"

    Akkor letilthatnád a kommentelést is, de maradjon olvasható. Ha kellően el van rejtve az email címed, akkor azt is csak a legelszántabb érdeklődők fogják megkeresni.

    VálaszTörlés
  11. Igen Virág, nagyon kérlek én a gyerekektol nem tudom átböngészni, hogy lementsem, és ugy tudom Kamilla is ugy hagyta meg az oldalt, hogy olvasható, de nem lehet kommentet kuldeni. Természetesen ez a te döntésed, de nagyon örülnék,ha maradna még egy kicsit :)

    VálaszTörlés
  12. Virág,
    én hat év itthonlét után most megyek vissza félállásba dolgozni, szintén logopédus vagyok, egy év múlva vár a teljes állás, nagyon-nagyon sajnálnám, ha nem találnám meg az ötleteidet...És csak most vettem észre, hogy be akarod zárni, addig már nagyon kevés időm van, és közben három gyerekem...Csak még egy plusz hete, amíg elkezdődik az ovi, és picit több időm lesz, kérlek:)
    Reni

    VálaszTörlés
  13. Kedves Virág! Ha archiválom ezt a blogot egy erre specializálódott oldal segítségével, akkor közzétehetem a linkjét? (Ezt az archiválást úgy képzeld el, mintha a Google cache verziója maradna meg örökre, bár ezt egy másik szervezet csinálja.)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Virág!
    Köszönettel elmentettem, letöltöttem a remek ötleteket, amiket Nálad találtam. Mától pedig megyek a gyereketetőre...
    Reni

    VálaszTörlés